sunbaby tadımlardayiz bizde sabah ve akşam sebze veriyorum her 3 güne yeni bi sebze ekliyorum. Onları bitirince de meyveleri geçeceğim ama yine 2 kez şeklinde yapacağım. Kahvaltıya geçince 3. Öğüne başlarım.
Bu arada emiyor kızım, eski düzende emzirmeye de devam etmeye çalışıyorum biraz aksasada