nazlieylul hemsireemom bnde ikizlerme kullannıyorum vitqmin için zayıflar diye eğer içnezse portakal suyuna katın
nazlieylul hemsireemom biz bile 5 ml e bir yaşından sonra geçtik zaten zor içiyolar bnm ikizlerimde deneyin kusarsa azaltırsınız bnce ama fazla gibi geldi bana
Selinsak Polivit i bize doktorumuz iştahı açılsın diye vermişti pek işe yaramadı . Eşim covıt oldu biz umca damla kullandık oğlum 21 aylık şükür ne bende nede oğlumda bi belirti olmadı .
nazlieylul Selinsak poliviti kaç ay kullandınız üç ay düzenli kullandm bn zincoyla beraber iştah açtı birde vitma marka karadut özü alın çok iyi gerçekten
Selinsak nazlieylul 2 ay falan kullanmıştık biz belki de o yüzden etkisini görmedik . Karadut özünü deneyeyim bende malesef hiç iştahı yok
nazlieylul Selinsak vitma alın o iyi geldi bize bide polivit ve zincoyu düzenli 3 ay kullanın bırakmayın
Selinsak Deneyeyim bende . Peki zinco şurup olan değil mi ? Onu da hastalık zamanında yine bağışıklık için 1 kullandırmıştı doktorumuz