Damla29 normalde istanbuldayım doğum icin boluya anneme geldim vekaletımi aldırmadım henüz oyuzden aıle hekımımız aradı hemşire gelin falan dedi ama gelemem dedim bu karda çocuk cıkaramam gelmiyorum dedım defalarca aradılar açmadım siz gelın dedım bal gıbıde geldiler yenıdogan sonucta gelmeliler de zaten