Bebeğim 3 aylık olmak üzere.araba almadık henüz ama büyüdükçe taşıması zor oluyor kucakta. Şöyle hafif,yer kaplamayan , tek başıma kolayca açıp kapatabileceğim bir araba arıyorum. Travel almayacağım kesin ama kabin mi yoksa baston mu tercih etmeliyim. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız