Gizemahmett 17 aylık bebeğim rota virüsü oldu ishal su gibi su içiyor mamayı zorla içiriyorum geri kusuyor hastahaneye gittik serumlar takıldı ama faydası olmadı bu illet nasıl geçiyor ateşi düşmüyor var mı şu da iyi oluyor diyeceğiniz bişey 🥺
Gizemahmett Acemianne012 hiçbir şey yemediği için mamayı da kustugu için tekrar yatış yaptılar duruma göre gönderiyorlar heryer o kadar dolu ki
birtosbikannesi Gizemahmett canim öncelikle gecmiş olsun sana söyle anlatayim bnm bebegim 2 ay önce gecirdi bol bol sıvı vermen lazim bi hafta sonra bitecek allahin izni ile bunun bi ilacı yok sıvı kaybi olursa serum almasi gerekir biz 3 gün hastanede yattık bu dönemde bebek ne yemek icmek istiosa ver demişti dr umuz sakin ol bi hafta on güne etkisi bitecek allah yardimciniz olsun sifa versin inş
birtosbikannesi Gizemahmett cnm birde bebein pisik olabilir bnmki 2 dk da bi kaka yapiodu asitten artık poposu ciger gibiydi evde olacaksan her kakadan sonra poposunu yıka hastanede oldu zaten bizimki mahvetti cocugu pisik gürültülü kaka karin agrisi pişik serum igne derken cok korktu yavrum pişige dikkat et malesef bn önüne gecemedim inş olmaz bu bebişimiz
Gizemahmett birtosbikannesi şuan zaten var canım dediğin gibi biz de hastanedeyiz inşallah hayırla biz de atlatırız ne illetmiş hemen yavrum çöktü mama içmek istiyor ama geri çıkartıyor o yüzden yine serum takıldı şimdi
Premsesannesi355 Gizemahmett ya benim kizimda ishal zannediyorum ek gıdaya geçtik ondan dedim aslında ama burnu akiyo şuan ateş olmadı ama dün gece sabaha kadar ishal gibiydi bilemiyorum korkuyorum çok huzursuz et.koparmis gibi agliyo
Gizemahmett birtosbikannesi Allah razı olsun canıım yatışa aldılar zaten 2 gün buradayız kusuyor ne içerse yerse rabbim şifa versin inşallah
birtosbikannesi Gizemahmett korkma bak hastaligin bi ilacı yok bi hafta sürecek sen sakin ol bebegine güven ver sevgini hissettir altina kesinlikle ıslak mendil kullanma ılık suyla yıkama imkanin varsa hep yıka yoksa cok pişik olur dikkat et … bi haftaya inş bişeyi kalmicak allahin izni ile