Nidabayar Kızlar kızim 14 aylık uykuya yatrmadan önce maması veriyorum ama gece yine kalkıyor acaba artık mama tok mu tutmuyor ilk bebek olunca napcami da bilmiyorum sizlerde de var mı bu durum yada sizler ne yapıyorsunuz
dlrkrn Aç olduğu için uyanmıyordur bence, uyanası tutmuştur😅 bir küçük ergen de bende var her gece aynı saatte kalkıyor🙄 Bir ara ben de sizin gibi aç mı diye düşünüp mama verdim, baktım gene uyumuyor. Yani benim ki alışkanlıktan, umarım sizin değildir
Elf_kagn 2 gün aynı saatte kalksın hemen alışkanlık oluyo benimkide gece 5 te kalkıyo 2 haftadır emiyo oyun oynamak istiyo yani açlıktan değil sanırım alışkanlık