Saudade Muhasebeciana he kactim😁 önceligim bebisim ama yendim zaten meme daha çok emiyoruz artık aksam ve gece 30 cc mama içiyoruz🤗
Muhasebeciana Saudade ne guzel iste ama senin yazdigin resmen mama karsitligiydi ccanim basta yazdigin
Muhasebeciana Saudade yani sevmesende mecbur kaliyosan mecbur kullanmak zorundasin cocugun ac kalip sarilik olmasindan bin kat iyi