Bence mamayı kes canım . Biberona alışmasın madem sütün var bebişte emiyormuş artık kusmada düzeldiyse daha mama verme . Hem emdikçe seninde sütün çoğalır . ilk zamanlar benim bebeğimde kusardı sütüm çoktu ve bilinçsiz emdiği için fazlayı kusuyordu , sonra sonra intiyacı kadar içmeyi öğrendi kusma bitti