Ayazinannesiiii Kızlar merabaa 2. Kez anne oldum 1 aylık bi kızım var ama bu göğüs ucu yarası beni mahvetti 😭 çaresini bilen varmıı. Gümüş kapakda kullandım aslında ama banamısın demedi 2 doğumumdada çok acı çektim bu yaralardan. Yardımmm
Aleynaarslann Ayazinannesiiii Ben saf zeytinyağıyla kurtarmistim her emzirmeden sonra güreşecek gibi yağlaniyordum😄😄