Kızlar düne kadar bebeğim icin yazıyodum simdi kendim icin yazıyorum bi ara bebegim cok huysuzdu cok uykusuz kaldım ondan sonra bende basladı bu uykuya dalamamalar simdi ise en cok bu gece zorlaniyorum niye boyle bilmiyorum deli gibi uykum var dalamıyorum 2bucuk saattr uyumaya calsiyorum var mı önerisi olan uyumak istiyorum sütüm azalcak diye korkuyorum stresten uykusuzluktan 😩😭😭