Lulemom [silindi] benimki uyanmıyor. Doktorumuz her ay geceleri şu kadar uyuyabilir şu saati geçirme diyo. İlk 6 ay. Sonra uyanmıyorsa emzirmezsin dedi. İlk iki ay 3 saate bir emzirdim uyanmasa da. Sonra 4 saat. Şuan 5.5 aylık 5 saate bir emziriyorum. Son 15-20 gün kaldı. Alarm kurmicam 6. Ayını doldurunca
Gmznr2909 [silindi] ac olsun emer o 🤣 benim oğlum 4 aylık ve anası gibi doğuştan aç 🤣 ve doktor bana acıktıkca emzir diyor öyle saat kotası vs hic koymadı uyursa da uyandirma acıkınca uyanır
TugceRain 3 saatte bir emzir. Uyuyorsa da uykusunda emzir. 3 saatten uzun bırakma süreyi. Hem uykuda karnı doyduğu için daha huzurlu, uzun uyur.