Kızlar merhaba başlıktan da anlaşılır. Şöyle söyleyeyim. Biz kasım ayında müteahhitten inşaat halinde ev aldık. Fakat doğalgaz kutusu konulmadığı için açılışlara başvuru yapamıyoruz. Müteahhit 4 ay önce doğalgaz kutusu için başvuru yapmış. Kutu konulmadığı için yeni evimize taşınamıyoruz. Öyle olunca da hem kredi hem kira hem çocuk masrafı çok zorlanıyoruz. Öne çekmemiz için ne yapmamız gerekiyor?