Emir123ali [silindi] hiç saate takılma canım kendini toparlayan kadar gündüz hep emzir gece ben alarım kurardım 2saatde bir emziririmdim
Elizsmommm [silindi] 3 saati geçmesin açlık süresi demişti benim dr um. Ben de uyandırmadan rüya öğünü gibi yapıyordum. Uyku uyanıklık arasında
YgmrEzel [silindi] valla herkes 2 saatte bir uyandır diyor ama ben uyandırmıyordum kendi uyanana kadar bekliyorum zaten çok acıkınca uyanıyo o yüzden gece uykusu düzene girdi şükürr hep uyandırınca bu sefer alışamıyor bence uzun uyumaya alışkanlık oluo uyanıyor
incitanesii [silindi] eğer sarılığı yoksa uyandığında emzirin. Biz iki kere sarılıktan yattık 5 günlükken ve 25 günlükken sarılık geçtikten sonra 1 buçuk 2 aylıkken falan hep uyandığı zaman emzirdim gece uyanırdı acıktığında falan. Sizin bebeğiniz uyanmıyor mu siz mi uyandırıyorsunuz hep
mutluannissss bizde 1.5 ayligiz gunduz her agladiginda yediriyorum 3 gundur gece kalkmiyor amq ac olunca kiyameti kopariyor bende kaldirmiyorum
Denizinannesiii16 [silindi] yenidoğanlarda sarılık olmaması açısından 2 saatte bir emzirlmesi gerekiyor aksi takdirde kan şekeri düşeceği için sarılık olabilir. Aynı hatayı ben yaptım bebeğim sarılık oldu 2 gün yoğun bakımda yattı ışık tedavisi uygulandı ben ettim siz etmeyin derim. Zor zamanlardı🥺
BenimMasalim Acıktıkça emziriyorum gece uykusu düzene girdi, gündüz 2-3 saatte bir istiyor hâlâ ama gece 4-5i görüyor. Acıkınca ortalığı yıkıyor zaten uykusunu bölme taraftarı değilim ben.
buselidunya [silindi] Sarılığı yoksa 3 saati geçmemelisin, biz de sarılık vardı 1 en fazla 2 saatte bir emziriyordum mesela