Eğitim alanlar var mı . Bizimle de paylaşabilir misiniz ? Neler yaptırıyorlar? Özellikle emzik veren anneler nasıl bıraktırdınız. Benim bebeğim 11 aylık . Akşam 8.30 yatar sabah 8 de kalkar. Gece 1 kez karnını doyuruyorum . Onun haricinde gece uyanmaları oluyor . Gözünü açmadan ağlar ,emzik ile uykuya devam ediyor. Uyurken de emziğini ağzına alır yatar uyur. Bu arada doğdu doğalı hiç sallamadım . Emziği alır gözünü kapatıp uyur. Uykuya dalana kadar TEn temasını kesmeyiz. hep bu zamana kadar böyle uyudu. Bazen yanımda uyur bazen kucağımda sonra yatağına koyarım uyumaya devam eder. Şimdi yeni yeni yatağında uykuya dalmaya alıştırdım . Bugün de ilk defa yatağına yatırdım 5 dk yanında durdum ve odadan çıktım . 5-6 kez ayağı kalktı . Yanına geldim tekrar yatırdım çıktım . Bu şekilde ağlamadan uyudu kendi kendine. Bu sisteme devam etmeye çalışacağım . Ama emziksiz nasıl uyuyacak. Sonraki aşama nasıl olmalı . Ne zaman bırakır. Uyku iLe ilgili önerebileceğiniz bir şey var mı. Başka sistem öneren var mı . Bilgilendirirseniz sevinirim . Yorumlarınız çok kıymetli🤗