17 aylık oğlum 4 gündür 1 gibi kalkıp deli gibi ağlıyor asla susmuyor dokundurtmuyor hiçbir uyuma şeklini de kabul etmiyor.Gündüz hiçbir sorunu yok uyku düzeni hep çok iyidi.Daha cumartesi doktora gittik ve sağlık sıkıntısı da yok.Bu gece artık müdahale etmeyelim bi bakalım dedik tam 1 saat olmak üzere asla susmuyor.Kafamı duvarlara vurmak istiyorum ya.Dün gece de kalkalım bi odadan çıksın dolaşsın belki yorulur dedik oda işe yaramadı.Ya ben napıyim valla 4 gündür toplam belki 15 saat filan uyumuşumdur.Kafamı toplayıp güne başlayamıyorum şuan o ağlıyor bende ağlıyorum.