Meryrel benimkide aynı ayda şuan 1 haftadır ara ara oluyor büyüme atağı oluyormuş dediler kolik bebek diye gaz mı acaba dedim ama yok yani . Bide kucakta uyuyup yatağına bırakınca oluyor genelde sanırım bizi hissedemedikleri için bi boşluğa düşüp korkuyo da olabilirler çünkü kendi yatakta uyuduğunda ağlamıyor