patiseverr_ valla sen bilirsin canım o kadar para vereceksen madem neden aprilla alıyorsun fakir ullision var mesela o da o civarda. Bari bilindik bir şey al 😆 ben aprilla gördüm dedim madem o kadar para veriyorum aynı paraya bildiğim marka alırım. Hatta Trendyola yaz arzumu yorumlarına bak hitabesinde 11 bin yorum var fotoğraflı yorumlar ordan inceleyebilirsin. Benimki daha gelmedi diye kullanmamıştım az önce kapı çaldı geldi ama şimdi daha denemedim 😅 malum bebek… yani bütçene uyuyorsa bildiğin bir şey al derim