Guler1 Propektüste yazan bilgiler calısma olmadıgı icin yazılıyor. asetilsistein ve c vitamini icerdiği için emzirirken en masum ilaclardna bir tanesi. sadece c vitamini bebekte bazen cıvık kaka veya pişik gibi etki yapabilir ( sütünüzden çok miktarda gecmeyecegi için en zayıf ihtimallerdir) günde 1 adet icmeniz kafi .