Merabalar bebeğim 19 aylık olmak üzere şuan kesmeyi düşünmüyorum ama zamanı geldiğinde nasıl uyuturum diye düşünmeden edemiyorum sallanmaktan nefret eder sallayarak uyutamam geçen hafta covid atlattım emziremeyecek kadar kötüydüm eşim baya bı uğraştı kucağında masal anlatarak bi kaç kez uyuttu falan ama baş edemediği zaman aldı hemen TV karşısında uyuttu bunu da ben istemiyorum napcam nasıl uyutcam yaa zaten olmayan uyku düzeni daha da mahvolacak diye memeyi bıraktırmak istemiyorum resmen