Gupssse Iyi geceler kızlar sallanarak uyuyan bebiş var.tavana asılan salincak kullanan var mı yorumları gayet iyi ama açıkçası sizlerden de fikir almak istedim.sizce almalı miyiz? Tüm bebislere deliksiz sağlıklı uykular diliyorum 🥰
Hilalkaradeli Gupssse bizde Demir salıncak var oturaklı yatıyor düz de oluyor kucakta uyumayınca onda sallıyoruz uyuyor tavana kanca falan zor iş küçükse hamak alın 1 yaşına yakınsa oturabiliyorsa Demir salıncaklara bakın derim
gvseyfi Gupssse Tavandan asmalı salınacak ben kullanıyorum😄 benimki 6 ay 11 günlük iyi ki de kullanıyorum o orada uyurken ben çoğu işimi rahatça hallediyorum☺️☺️
dilek_demr58 Gupssse koruması varsa al bnce cnm ama yoksa emniyet şeyi alma çünkü o ayda bebekler çok hareketlenyor kızımdan biliyom bizimde aynı 6 ay 20 gunluk dönmeye calsyo oturmaya calsyo yastık battaniye gücü yettiği şeyi eliyle çektirip yüzünü kapatyo bu aydan sonra güvenliği artırmak gerekli.
Gupssse Gupssse oturuyor ama oturduğu yerde uyumasın diye normal yatar pozisyondaki salincaklara bakıyordum ben de