Efe_celen her ay bu korkuyu yaşıyorum. Reglim gecikiyo geciktikçe stres oluyorum daha fazla gecikiyo. Hafif sancım oluyo ama regl yok, kasık ağrısı yaşıyorum, tüm gebelik semptomlarını gösteriyorum (bence psikolojik olarak) sonra regl olunca şükür namazı kılıyorum😂