Lulemom Fatma123456 doğduğundan beri kendini düzeltene kadar sağ sol yatırdım. Sonra zaten 1.5-2 aylıktı sanırım emin değilim istesem de yan yatmadı. Düzellti kendini. O günden beri de nasıl isterse öyle uyuyor
dilek_demr58 Aynen doğumdan itibaren birinde sağ yatıyorsan diğerinde sol yatr gözünün onundeykendd sırt üstü yatr ha bide kafa çok yamuk gibi olursa uyanıkken bebegnz dik şekilde tutun öylede düzeliyor