Bebeğim 26 günlük, bende geçtiğimiz salı korona oldugumu öğrendim. Evde sürekli maskeyle gezdim özellikle bebekle yakın temastayken emzirirken falan yani ve de el temizliğinize dikkat ettim. Ama tabi ben öğrenene kadar bebeği etkilemiştir ister istemez bikaç gün cok huysuzlandı ama şuan cok daha iyi. Cocuklar bizden cok daha dirençli oluyorlar gerçekten umarım siz de, bebeğiniz bu durumdan etkilenmeden atlatırsınız 🤲🏻❤️