Hamileliğimin son aylarında burun tıkanıklığı yaşamaya başladım doktorum kilo artışından dolayı oluşan ödemden olabilir dedi fakat bebegim 19 aylık oldu hala burun tıkanıklığı yaşıyorum aynı durumda olan var mı acaba yada daha önce yaşayan neler yaptınız nasil geçer bu durum