Kızlar bebeğim ağlayarak uyandı ve yanına gittğimde yatagına kusmus. Bu aksam eve girmek istemediği icin esim dısarda oyaladı parka gitmisler ayakları bacakları buz gibiydi geldiğinde ama o gayet mutluydu tabi. Üsütmüs olablr mi acaba kucagımada aldım oradada kstuu. Bilgisi olan yazsın gece acile gtürmek istemiyorum.. ne yapmaylıyım