Burdan daha önce sormuştum sizlere doktor önerisi istemiştim bir kaç arkadaş yardımcı oldu sağolsunlar bende araştırdım ve randevu aldım pazartesi günü oğlumu götürücem dha önce 2 defa test yapıldı biri özelde biri devlet hastanesinde özelde yapılan da Kakao ve yumurtaya alerjisi olduğu çıktı diyete girdik ama vucudundaki kızarıklık ve kaşıntı ara ara devam etti devlette yaptırdık orda hiçbir alerji belirtisi çıkmadı son çare bu doktor biraz pahalı maalesef memnun kalırım inşallah size de bilgi vereceğim eger doktor hakkında
öğrenmek istedikleriniz olursa seve seve cevaplarım