annemmm2021 Bebeğim 7 aylık oldu yeni yeni yemeye başladı 6. Ayımız hastahanede geçti sayılır ona vitaminli lezzetli neler yapabilirim
simiyyy Sebzeyle ilik suyuyla yapacağın herşey bitaminli olacaktır kuzum. Uygulamanın tarif köşesindede çok güzel menüler var ayrıca