Merhaba sevgili anneler nasılsınız?? Oğlum 20 aylık emziriyorum fakat artık çok zorlanmaya başladım gece 3-4 gibi uyanıp sabaha kadar emerek tepemde uyumak istiyor ve ağlıyor bıraktırırsam. Kaç aylıkken bıraktınız? Neler yaptınız? Tavsiyeleriniz neler?