mutlucan 19 aylık oğlum. İlk gördüğü kişilere karşı 15 dk alışma süreci oluyoe. Sonra şımarmaya başlıyor. İnternetten aratmak aklıma gelmedi, çünkü normal karşılıyorum.. Pandemiden ötürü bir yere gidemedik, çocukta yok çevresinde. Normal bence. Zaman zaman bizde utanmışızdır çocukken. Artık evden gidecekleri zaman arkalarından ağlıyor oğlum.