Demirinannesi2020 Kızlar birazda illerden bahsedelim çocuklarımızı büyüttüğümüz yerlerden …. Zorlukları neler
Deletedmom99886 Demirinannesi2020 Antalya Bebek doğurup büyütülecek en güzel memleket 2 hafta önce sokakta sıfır kolla kaldı 😂
Barlasb10 Ardahandanın ilçesindeyiz imkan 0 hastane ulaşım gına geldi de sabır çekiyoruz. Bi doktor için bile Erzurum’a gidiyoruz o da zor zahmet
Demirinannesi2020 Barlasb10 rabbim sana kolaylık versin tez zamanda yeni kapılarını açsın inşallah rahat et
Gamzebicer Barlasb10 çalıştığım şirketin yüzde 95 kars ardahan şirketin kurucusu orali haliyle çok sıcak insanlar sevğim bir sürü arkadaşım var siz hangi ilçedesiniz
elifcaann Barlasb10 yıllarca Ağrının ilçesinde görev yaptım durumunuzu çok iyi anlıyorum Allah kolaylık versin
Barlasb10 SeninAnnenBirMelektiYavrm 2 hafta önce döndüm ama buzz gibiydi Balıkesir’in soğuğu çok başka burası bile o kadar üşütmüyor 😅
Demirinannesi2020 pieceoflife aman be canım zaten cocukla biryere gidilmiyor emin ol istanbuldayım doğdu doğalı bi kahvaltıya bile gidemedik durmuyor bebekim oyun parkı candır
pieceoflife Demirinannesi2020 ben hergün çıkıyorum. 😀 uyku saatini değerlendiriyorum. O uyurken ben de kahve keyfi yapıyorum. Uyanıkken zor zaten evet.
Mevaseray_prensesinannesiiii Demirinannesi2020 İstanbul Küçükçekmece büyütüyorum acemilik zorluğu olduğu kadar güzelliği de var
Barlasb10 Gamzebicer insanlar çok sıcak kanlı ama sadece o kadar 😅 geri kalan her şeyi soğuttu bizi. Göledeyiz
Alin1709 Edirne’deyiz🤚 ailelerimizde Hatay’ da😔 maalesef burda hiç tanıdığımız yok sadece iş arkadaşlarımız . Bir Akdenizli olarak da soğuğunu alısamadim🙄
Demirinannesi2020 Alin1709 edirne güzeldir heleki ciğeri üniyi orda okudum benim için anlamı büyüktür tarih kokan bir memleket yerinde olmak isterdim 😊
gzem_ctyk Barlasb10 bende göleliyim ama hiç görmedim memleketimi. Allah kolaylık versin zordur oralar soğuğu ayrı eksikleri ayrı