Elifsareeee Merhabalar benim 7 aylık kızım var ve ben kızım 5 aylıkken 3 aylık korunma iğnesi vuruldum yalnız iğneden sonra adet oldum ama sonra ki 2 ayda olmadım benim gibi olan var mı acaba ( hamilelik testi yapıyorum negatif )
BalKizimElisam Elifsareeee bende kullaniyorum 3 ay boyunca hic adet olmadim sonrasinda oldum.duzensizlik yapiyor yani
Beratberen34 Elifsareeee nasıl Bi iğne acaba eczaneden kendiniz mi alıyorsunuz yoksa doktor yazıyor mu bir de ekstra başka korunma gerekiyor mu
Beratberen34 BalKizimElisam nasıl bir iğne acaba eczaneden kendiniz mi alıyorsunuz yoksa doktor yazıyor mu bir de ekstra başka korunma gerekiyor mu
Elifsareeee BalKizimElisam adet olmaya başladınız mı peki ben iğneyi bıraktım devam etsem mi bilmiyorum
BalKizimElisam Beratberen34 eczaneden alip saglik ocaginda vuruluyorsunuz. Ayriyeten isinizi garantiye alin derim esinizde korunsun yani
BalKizimElisam Elifsareeee yanlis hatirlamiyosam en son 2 ay once adet oldum. Neden devam etmiyosunuz ki?