Kızım 10 aylık doğuştan hipotiroidi var düzenli ilç kullanıyoruz.Doktorunuz nasıl tedavi ediyor.Her kontrolde doz arttırıyor mu? Hiç tedavi süresince değerleri bozulduğu oldu mu? Bizim doz hep kilosunca arttırıldı ve hep normal çıkıyor tahlillerimiz.Ama başka bir doktor değeri normal arttırmaya gerek yok dedi kafm karıştı.Gerek olmasa değerimiz neden normal çıksın.Tedavi yöntemlerinizi paylaşırsanız sevinirim.