Merhabalar bebeğim 2 ay 23 günlük. Gece 3ten önce asla uykuya geçmiyor ne yapsam olmadı. Kolik bi bebek aslında başlarda sabah 5,30da uykuya dalıyordu o saate kadar uyutma çabaları 5-10 dklık kısa kestirmeler oluyordu. Ama yani bakıyorum 8-9 gibi gece uykusuna geçiyor aynı aylardaki bebekler. Ben ne yapacağım bunu nasıl düzenleyeceğim var mı bu durumda olan veya bi önerisi olan? Bitik durumdayım :(