Merhaba
4ay önce sezeryan doğum yaptımve ilişkiden sonra devamlı kanama oluyordu böyle akıntı şeklinde 1 2 gün sürüyordu 5 gün önce yine eşimle birlikte oldum 4 gün kanamam geldi doktora gittim akıntı mın çok olduğunu idrar ve kan tahlili yaptırdım. Klavunat isimli antibiyotik verdi. Hamilelikte olabilir dedikan tahlili de cıkmazmıs birliktelik kısa süre önce olduğu için başına gelen var mı antibotiğin yan etkisi olur mu emziriyorumda?