Mizmizmyrtle Kızlar buzluktan kıyma indirecektim bugün baktım ki tarihi 1 ay geçmiş atacaktım kayınvalidem atma biz hep yiyoruz bişey olmuyor dedi 🤣 hiç böyle bir tecrübem yok yapıp yiyesim de yok napsam ?
Deletedmom0099 Mizmizmyrtle buzluktaysa tarihinin önemi olmuyor ben kurban kıymasını diğer kurbana kadar yiyorum mesela ve hala sağım 😂
Prensimmm52 Mizmizmyrtle yani tarihi geçmeden önce konulduysa yenir mi ki sonuçta kurbanı kesiyoruz 1 sene o eti kıymayı yiyoruz neye göre belirleniyor bilemedim şimdi ama paketli olunca çözülünce bir kokusuna falan bakın isterseniz
Mizmizmyrtle Heih yok canım kayınpederim kendilerine alırken almış bize de 2 gün önce verdi bakmadım bende buzluğa attım bugün fark ettim marketten tarihi geçik mi aldı yoksa önceden alıp evde tarihi geçip mi bize verdi bilmiyorum bende
Honki_Ponki Deletedmom0099 kız günah mış öle diger kurbanaca bekletmeyin diyolar hocalar bende yapardım öle eskiden ama artık diger kurbanaca bırakmıyorum günah dedikleri için 3 ila 6 ay içinde tüketilmesi gerekmiş. Ben tabi hepsini yiyemiyorum diye üst kat komşum kursta hoca oraya veriyorum birazını talebeleri yesin. Diye hep
Mizmizmyrtle Prensimmm52 hiç paketli tüketmedim bende bilmiyorum işte kurbandan kalan kıymaları kullandım hep onlarda sıkıntı olmuyordu bilemedim kokusundan anlaşılır heralde çözülünce 🤷🏻♀️
Gamzebicer Mizmizmyrtle bence birşey olmaz ama için almıyorsa kaynanana sat o parayla yeni kıyma alırsın😂😂