ismihazan Umutveannesii bişey daha sorayım 😊 sürekli nemlendirmem gerektiği söylendi ama sürekli nemlendirince nasıl kabuk atacak bunlar, acaba nemlendirmesem daha mı çabuk kabuk atar
Umutveannesii ismihazan nemlendirmezsenşz kabuk atarken boyada atar kuruluktan yara olur işlemi boşa yaptırmış olursunuz mutlaka krem sürün
Umutveannesii ismihazan rica ederim ve çağırıldığınız zamanda mutlaka rötuş yaptırın ki kalıcılığı uzun olsun güle güle kullanın🙏🏻
Mommy_Bird ismihazan 2 sene önce yaptırmıştım şimdi yine yaptırtıyorum ilk seans bitti Perşembe günü2.seansa gitcem güzel yani memnunum
Meyra Uzaymekiii Başkent kuaför Plaza 😁 yıllardır ordan hizmet alırım kına düğün boyalar filan hiç bir sorun yaşamadım ama kasta baya sorun yaşadım ilk defa başıma geldi böyle bisey