4.5 aylık bebeğim balgamlı öksürüğü var baya bı çoğaldı bugün üç gündür gene biraz iyiydi sağlık ocağına götürdüm Ates fln olursa acile gidin dedi çok şükür şuan yok ama bronşite çevirebilirmis lütfen bilgisi olan öksürüğe ne iyi gelir bebeğimin kalbinde küçük bir delik var oksürurken çok zorlaniyor kalbine sıkıntı olur diye korkuyorum acil yardım bir şeyler önerecek varmi