Kızlar kızım 22 aylık bende işe başlayacağım yakın zamanda ve artık kesmem gerekiyordu bir çok yöntemi araştırdım bana en çok uyan sirke oldu küçük bir sprey şişeye koydum cebime koydum her istediğinde sıktım kendi gitti zaten kokusundn ve tadından ve yaklaşık 1 haftada kestim bu şekilde daha çok yeni inşallah bir problem olmaz daim olur çevremde herkes tamam oldu diyo korkuyorum tekrar döncek diye 😅