Ya nasıl moralim bozukk.. Çamaşır makinem bozuldu. Evet yapılacak bişey ama bebekli evde ne kadar lazım bişey olduğunu biliyosunuz 🤦🏻♀️ Sıkıntısı su almıyo, servisi çağırdım 100 lira diyo. Tamiri nasıl olacak, ne kadar masraf çıkacak böyle bişey yaşayan oldu mu? Bunu da neden buraya yazdım bilmiyorum off be off.. Şuan moralim makineden daha bozuk