Zeyzey72 Bebeğim 2 ay 21 günlük ve iki kulağıda doğdugundan beri kıvrımlı hep uyurken altında kaldı ve bende düzelir diye üstelemedim ama düzelmedi doktora gittim düzelmez ilerde amelyt dedi napmalym siz ne önerirsinz ? Kulak bandı aldm takmadı
visnelikadin Benim kızımın da öyle eğer doğuştan kepçenin yoksa kulak sertleşmeye başlayınca düzelir eğer kulak zaten doğduğunda da kepçeyse yapıştıranızda düzelmez
Zeyzey72 Doğdugunda kepçe degıldı kulak üstü kıkırdak olan kısım düz yapışık ama kulak memesi kıvrık iki tarafta aynı