bortecen Merhaba sevgili anneler, kızım 16 aylık ağlarken burun kenarında sarılık oluşuyor internetten biraz baktım ama dile getiremeyeceğim cinsten şeylerden bahsediliyor korktum açıkcası. aynı durumu yaşayan var mı yardımcı olur musunuz
asyaveannnesi bortecen benim bebeğimde 11 günlük ağlarken burnu alnı sararıyo ne demekmiş ki ama Google basım ağrıyo deseniz beyninizde tümör var der
bortecen asyaveannnesi sizinki yenidoğan henüz normal endişe etmeyin yıne doktor kontrolünde sorun ama biz 15 aylığız karaciğer yetmezliği falan yazıyor kontrole kadar bekleyemedım belkı basına geşen vardır dıye sormak istedim