Ben 7 buçuk aylıkken çektirdim bebeğime nanesiyiz için MR den 2 gün önce anestezi doktoruna gidiyorsunuz onay alıyorsunuz sonra sabah 8 bucukta mR yerinde oluyorsunuz orda da form dolduruyorsunuz anestezi doktoru geliyor orda hemşireler falan anne baba çıkıyor onlar anestezi işlemi uygulanıyor maksimum uyuması uyanması yarım saat sürüyor sonra bebek kendine gelmeye başlayınca hava takıyolar 1 saat falan bekliyorsunuz sonra gidiyorsunuz evinize 😊