motheroftwochildren Selam kizlar bebeğim 5 ay 12 günlük anne sütüyle besleniyor ama bir buçuk aydir kabiz sorunumuz var bir hafta on gün yapamıyor fitille yapıyor napabilim bilemedim fitile alışcak diye korkuyorum doktora dedim fitil ver dedi hep fitil fitilde olmaz ki
yaseminkcmn motheroftwochildren probiyotik kullanmalısın canım. Biogai kullanmıştım ben ilk 3 ay ama yetmedi. 6 aylık aynı sorunu yaşıyoruz. Bu kez maflor önerdi doktorumuz onu kullanıyoruz. Su verebilirsin biraz
nurrraksakal motheroftwochildren Bebeğinizin 6 aylık olmasına az kalmış benim kızım 3-4 ay boyunca hep kabızdı doktorun yazmadığı şey kalmadı ama hiçbiri işe yaramadı dulcosoft diye bir solüsyon var mutlaka doktorunuza danışıp deneyin asla pişman olmazsınız umarım tez vakitte düzelir
1Deniz motheroftwochildren Böyle yazılar görünce kabuslu kabizli günlerimiz aklıma geliyor ve hem yardci olmak istiyorum yasanyan bilir bu durumu bı insan afedersiniz b*k kokusuna hasret kalır mı keşke yapsa tepesine kdar çıksa derdim kafayı yemek üzereyim probiyotik kayısı hurma brokoli kemik suyu hatta çeşme suyu bile mideyi bozsun çırçır etsin diye rüyalarıma bile giriryordu burdan post açıyordum kimse yorum yapmıyordu yaklaşık bi 7-8 ay sürdü hala ara ara devam ediyor ama biz en son duphalac ile birlikte magnesie calsie kullandık çok şükür az da olsa faydasını gördük bazen siz istediginizi yapın bebek yapmıyor ama elinizden geldiğince fitile alıştırmayin bizde aynı hatayı yaptık lavman yapıyordum 10 güne bir artık kendisi yapmamaya içinde tutmaya başladı Allah yardimciniz olsun çok zor bı surec
motheroftwochildren yaseminkcmn çok teşekkür ederim canim . İlk 3 ay kullanmıştım biogaia terar almalıyım hic aklima gelmemişti 🤗
motheroftwochildren yaseminkcmn merhaba dün ve bugün bebeğime az azda olsa su verdim çok iyi geldi ilk defa fitil vermeden kakasını yapti okadar mutlu oldukki cok teşekkür ederim 🤗🙏
motheroftwochildren 1Deniz çok doğru gerçekten yaşayan anlar .resmen bekliyoruz hergün ensesine kadar yaosa dunyalar bizim olcak. Doktorda fitil verdi ama benim içim hic rahat etmedi alışır diye korkuyorum terar goturcem belki bişey yazarda veririm
1Deniz motheroftwochildren Benim söylediğim ilaçları doktorunuza bı danismanizi tavsiye ederim ben çok faydasını gördüm birde ek gidaya geçerseniz yeşil mercimek olabildiğince verin
yaseminkcmn motheroftwochildren çok sevindim canım. Her bebek için katı kurallar yoktur kesinlikle su verme olayına karşıyım her bebeğin ihtiyacı farklıdır. Sen nasıl iyi geliyorsa miniğe öyle devam et 😊 inşaAllah daha da iyi olur
1Deniz Minikku Yaklasik 3 gün kullandım sonra kendisi yaptı bıraktım doktorumuzda zaten sürekli verme kabız oldukça ver dedi