Cigdemce Kızlar merhaba. 7 bucuk ay hiç böyle şey görmedim. En son cici bebe vermiştim 3. gün vücudu kızardı. Ama öncesinde hafif pütürlük vardı hiç egzama yooktu.doktora gittik krem verdi kan verdik kremi kullanıyorum 4 gün oldu ama hiç geçmiyor. Başka doktora gitsemmi. acaba başka bir sey miki cokk üzülüyorum kaşınıyor yavrum 😪
bireylul Cigdemce benim de bebeğimde başladı ama neden oluyor hiç bilmiyorum salı günü doktora gidicez çok üzülüyorum özellikle geceleri çok kaşınıyor
Lina_2021a Cigdemce benim bebeğim 3 aylık vucudu kurudu kızardı ve bazı yerlerinde yanık gibi sıvı geldi doktora götürdük egzama dedi Ectopix, krem Zaditen damla, Evening prımrose olL 500 mg vitamin verdi 4 gündür kullanıyorum geçti elhamdulillah
FistikliLokumum Cigdemce cok gecmis olsun benim bebegimde de cıktı egzama 2 ay kadar önce. Egzama yarası bir iki krem sürmeyşe gecmiyo malesef canım bilgin olsun. Bi snda cıktı bizde de ek gıdadan mı acaba dedim gögsünde bacaklarında ve kollarında cıktı cok fazla kasınıyodu. Doktoruna söyledim alerji polikliniginden randevu aldı bize. Besin slerj testi yapıldı süt yogurt yumurta balık soya ve bikac seye daha bakıldı standart bakılsn seylere negstif cıktı. Kan aldılar onda da alerji negstif cıktı. Cilt kuruluguna baglo egzama dediler. Egzama cok sıcak suyu sevmez ılık suyla dus aldır ama malum hava kar kıs buz gibi üsütmemeye dikkat et ben gecen hafta üsüttüm cocugumu hasta oldu öyle. Vücudunj sürekli nemli tut her banyodan sonra mutlaka ama mutlaka nemlendirici losyon sür mustela cok iyi geldi bize. Kesinlikle bebeyagı kullanma veya losyon sdı altında yag kıvsmında olanlar var onları kullanma cünkü egzamayı tetikliyo. Bi de doktor bi krem hazdı bize ismi hipokort size de buna benzer bi krem vermistir mutlaka bunu da sadece uara olan bölgeye minik minik sürceksin dagıtmıycaksın dedi doktor bana. Ben ilk 3 4 gün günde 3 defa hipokort pesine yarım saat sonra da mustela sürdüm. Sonra mesela hava soguk oldugu icin 3 4 günde bir banyo yaptırdıysam her banyo sonrası mustela sürdüm tüm vücuduna her yerine yüzü ve boynu dahil. Bsnyo haptırmadıgım günlerde de 2 günde bir defa mustela sürdüm. 1 ay sonunda gecti yaraları. Cok csbuk gecen bisi degil ve gecince de aa tamam bitti bi daha cıkmıyxsk diye bisey yokmus vücudu kuru kaldıgı an tekrar cıkıyomus
visnelikadin Bizde de var çok kötü durumda loco derm var kortizonlu o geçiriyor ama geri başlıyor mustela steletopia serisi de iyi geliyor birde incia nın atopik ciltler için olan kremi var birde la roche posayin var yine atopik ciltler için ben la rocheyi kullanmadım ama mustela ve incia baya iyi
Nscaslan34 Sizi korkutmak istemem ama yeni geçirdiğimiz için söylüyorum gece kaşınma artıyorsa büyük olasılıkla uyuz olabilir. Araştırın ailede başkasında varmi erken teşhis cok önemli
Cigdemce Nscaslan34 bizde bir şey yok kuzum. Uyuz olsa başka belirti olmaz mi. Kızarık egzama gibi kaşıntılı. Doktora gittik ama bilmiyorum ki.
Nscaslan34 Cigdemce çoğalıyor mu su toplamış gibi sivilceler varmi bide bn artık o kadar korkar oldun ki kaşınan herkese uyuz teşhisi koyuyorum 😅 annemler cok geliyor bana olmadığı halde kac kere ilaclattim onlarida eve sokmam diye tehditler ettim
Nscaslan34 Cigdemce çoğalıyor mu su toplamış gibi sivilceler varmi bide bn artık o kadar korkar oldun ki kaşınan herkese uyuz teşhisi koyuyorum 😅 annemler cok geliyor bana olmadığı halde kac kere ilaclattim onlarida eve sokmam diye tehditler ettim
Cigdemce FistikliLokumum doktor atopik ciltler için mustela krem al dedi. Bende hem krem hem şampuanı aldim. Gün-de 2 kez sürüyorum kremi. Alerji testi yaptircam bende o nasıl oluyor hangi bölümde nasıl yapıyorlar kuzum. Bi an önce geçsin istiyorum icim üzülüyor ya 😪
Cigdemce Nscaslan34 bogazina doğru daha çok var diğer yerler kuru kuru egzama şeklinde. Ama boğaz kızarık. Su toplama yok 😪 yaz gelse cibil cibil olsa da havalansa vucudumuz
FistikliLokumum Cigdemce mustela losyon dedgim de aynı günes kremi kıvsmında belki aynı üründen bahsediyoruzdur :) alerji polikliniginde yapılıyo en az 6 saat ac olması gerekiyo rsmdevu saatine göre. Brbisin koluna besinlerin damlası var omu damlatıyolar incecik bi igneleri var her damla icim ayrı ayrı o igneyi batırıyolar ama kan alır gibi degil dokun cek gibi yani yaklasık 20 25 fk kadar hareketsiz kolunu bi yere degdirmeden bekliyosun kızarırsa pozitif yani o besinr slerjisi var kızarmazsa negstif alerji yok demek. Ben gitmeden önce ne yedirdiysem hepsini liste yaptım verdim okudular ona göre yapıldı slerji testi
Cinarduygu12 Cigdemce Once cocuk dr gidiyosun o yesil alan aciyor alerji icin sonra mhrs den alerji icin sira aliuorsun deri ve kan testine gonderiyor
EB1661 Cigdemce Benimkinin sadece yüzünde oldu 1 yaşında ben egzama sandım cildi çok kuru bi bebek evler petekli ondan dedi doktoru bol nemlendirici krem sür dedi benim canımı sıkan göz cevresi pul pul kırmızıydı oda kuruluktan alerji yada egzama değilmiş göz çevresi için krem verdi sadece bende nemlendirici aldım sürdüm şükür geçti. Sürekli bişeyler yediği için yıkıyodum kış ayı peteklerde var cildide kuru ondan olmuş yani sizinkininde cildi kuru olabilirmi acaba