ardenbebekk
Ezgimasal
ben öncelikle ayağımda sallarken rutin oluşturdum. Mesela bizimki salondan başlayıp tüm odaları gezerek iyi uykular demek. Bu sırada yine ayağımda sallarken beyaz gürültü açtım, emziğe alıştırmaya çalıştım( hala tam da alışmış sayılmaz) bide ayakta sallama hızımı azalttım. Bi süre sonra beşiğe yatırdım. Tabi önce rutinleri her uykuda yapıyoruz. Sonra beyaz gürültü açtım emziği verdim. Attıkça geri verdim emziği. Ağlayınca beşiğini salladım. Susunca durdum. Bekledim. Ağladı salladım vs. 1 saat böyle geçti. En son mayıştı, hareket azaldı, tek noktaya odaklandı. O aşama da ağlamıyor zTen ama mızmızlanabilir. Bundan sonra sallamamak gerekiyo. Uykuya geçişte sallanmadan uyuması lazım. Her uykuda bu şekilde ilerliyoruz. Gittikçe ağlaması da sallama sayısı da azalıyor. Benimki 2. Gün son uykuda 1 kez ağladı. 3. Gün hiç ağlamadan sallanmadan uyumaya başldı. Mızmızlanıyor onu ağlamadan saymıyoruz. 1 hafta sonra da sürekli sesini azaltarak da beyaz gürültüyü kestim. Tabi bide ayına göre uyanıklık sürelerini iyi takip etmek gerek. Uyku sinyallerini takip etmek önemli. Yorgun düşen bebek zor uykuya geçer