Evet hanimlar guzel bir muhabbet postu acayim bebelerimi uyutmuskene az kafamiz dagilsin gulelim umarim bana katilirsiniz simdi basliktaki gibi itirafta bulunacaz sacma komik vb fark etmez ilk ben 3itirafta bulunacagim
1=itiraf ediyorumki ilk hapy kidse uye oldugumda eror verince telefona virus bulasti sanip silmistim
2=itiraf ediyorum ilk kizim dogunca 30 gunluk falandi ustunu giydirrken nasil olduysa kolundan kirt diye ses geldi ve ben biaey oldu sandim kolunu kirdim diye saatlerce agladim 🤣🤣🤣🤣
3=itiraf ediyorum buda esimle ilgili esim is icin sehir disina cikiyor yalan yok bazen cok mutlu oluyorum ev bana kaliyor diye ama telefonda yalan soyluyorum cok ozledim askim diye sonrada utaniyorum ama pempe yalan 🤫🤫🤫🤫