Melike6152 1 ay 3 günlük bebeğim var emziriyorum fakat yeterli gelmiyor bunu anladım her emmek isteyince sütüm olmuyor bebeğim huzursuz oluyor. Sütümü nasıl arttırabilirim ve nasıl beslenebilirim lütfen deneyimi olan annelerden bilgi istiyorum. Şerbet komposta vs. Yapıp içiyordum bunun dışında ne yapabilirim?
Ummuu Melike6152 Bestlak damla kullabilirsiniz faydası oluyor Ayva her türlüsü yani Tahin helvası İncir Hurma Kuru üzüm Özellikle bol su ve uyku gerçekten en önemlisi buymuş. Dereotu Maydonoz Bulgur ama çok fazla tüketmeyin ve kimyon koyun mutlaka gaz yapabilir Pirinç Sütlaç havuç tahin rezene Aklıma gelenler bunlar Ama en önemlisi bol su tüketimi çok şerbetli şeylerde bilinenin aksine sütü arttırmaz hafif sütlaç gibi tatlılar yiyin.
Gcamaybars Melike6152 her emzirme sonrası mutlaka sağın ve 3 litre su için stres yapmayın benimde 40 gün sonra geldi 8 aylık oğlum çok şükür şuan iyi
Patateskoftesi Melike6152 ilk olarak kafada bitiyor beyni surekli sutum var bebegim doyuyor birsuru sutum var diye diyeee ikna edin . Sonra bol bol su iicin zaten en cok katki suda . Hurma ve rezene gercekten cok sut yapiyor bulgur ve pirinc pilavi , kirmizi et , dere otu ve sık sık emzirmek
Merveaydinn Bestlak damla , humana çay, bol su , tahin ,dere otu tüket canım ama özellikle damla bende çok işe yaradı
Child41 Bestlak damla cok iyi. Birde 3-4 çorba kaşığı yulafı 1 bardak su yada süt işe pişirin.üzerine kuru du incir hurma biraz tahın koyun yıyım afıyetle hem öğin niyetine hemde süte iyi geliyor