9gündğr bebegim birsey yemiyor ve kanında yüksek oranda enfeksiyon çıktı.biberon reddi de yaşıyorum.zayıf bir bebekti iyice eridi.bu durumu nasıl atlattınız lütfen içimi rahatlatın.kafayı yemek üzereyim.su ve ilaç ile besleniyor sadece.gecemiz gündüzümüz kalmadı.bu durum herkes de aynı mı geçti merak ediyorum