GS-18-03-2021 Merhaba, kesinlikle hastaneye gidin. Enfeksiyon olabilir, zehirlenme olabilir. Bizim de başımıza geldi, gıda zehirlenmesi çıktı. Eğer o midede ki bakteri bağırsaklarına inerse, bağırsak enfeksiyonuna sebep olur. Ayrıca, vücudu susuz kalabilir. Vakit kaybetmeyin bence, eğer serum takabiliyorlarsa serum takıp takviye veriyorlar. Biz de damar yolu bulamamışlardı, sonra iğne yapmışlardı. Lütfen evde vakit kaybetmeyin🙏🏽