QueenMommm Kullanan varmı telefon satış uygulaması bilgilerini girdim telefonun uygulama bana teklif verdi kabul ettim telefonu kargoya vericem parasını gönderecekler kullanan varmı acaba
Gamzebicer QueenMommm merhaba ben arasta çalışıyorum bizim de var easycep ile anlaşmamız ama gönderen müşteriler kimisi memnun kimisi memnun değildi daha detayları varda burda açıklayamıyorum malesef
QueenMommm Gamzebicer yani satmak istiyorum ama ücreti yatmaz diye korkuyorumda bana özelden yazabilirmisiniz peki